[1] buku baru katanya..

Salam semua...
Harap semua sihat..
Kali ni saya nak citer pasal buku baru..
Mesti korang semua tertanya buku apa kan??
Buku baru lah..Buku apa lagi..
*Ish..Ayat macam marah je..*
Jangan Terasa Pulak..Ni memang cara saya...
Dari segi penulisan memang kasar, sebab tu lah SPM saya BM tak dapat "A" kot..
Sampai ibu saya kata "kakak ni orang melayu ke apa?"
haha..Sempat lagi imbas kisah lama..
Tapi bila bercakap, ayat saya ni kadang-kadang TERbalik, TERtungging, TERkasar dan paling best TERlembut..Jangan ada yang jatuh cinta sudah..haha..Gurau je..
Dan paling tak dapat lupa, saya paling tak suka orang yang suka guna ayat TERmanis..
Taw kan sapa??oppsss....Saya tak cakap, saya tak taip, saya tak kata..
Tapi adala cikit TERkata dalam hati..hehe..sorry TERnakal..
Ok, back to our topic..!!

Nak tahu tak buku apa???