[20] Tetiba Rasa Rindu..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Tengah-tengah study tetiba teringat kat someone..Sangat rindu dia..Walaupun baru sekali jumpa tapi perasaan sayang tu memang ada..Biasalah darah daging, mestilah sayang...

Ini dia si chomey dan manis...


Tak tahu nak bahasakan diri saya apa bila dengan dia sebab cik adik chomey ni adalah anak sepupu saya sebelah ibu..Tapi semua anak sepupu saya yang dah mencecah lebih 30 orang panggil saya kakak or Nadirah dan tak lupa yang panggil saya Mak Long..Oisshh..terasa tua la pulak..Oked ni cucu arwah ayah Nan a.k.a pak saudara saya dan abang kepada ibu saya..Al-Fatihah untuk arwah..Just call her, Oked.. Kata ibu saya, Oked manis macam bunga orkid..Ibu saya memang minat sangat dengan Orkid, kat rumah memang banyak bunga Orkid dan gambar-gambar bunga Orkid..

Mama Oked, Kak Nana is my cousin..Bila lah saya dapat ke Johor Bharu jumpa Oked..Hope next semester, InsyAllah..Tahniah kepada Kak Nana dan Abg Faries sebab dikurniakan Oked yang chomey ni sebagai penyeri rumahtangga..Syukur..Alhamdulillah..


Adakah kami ada iras2??hehe..

Okey!!Wish me gudluck..Pagi nanti pukul 8.30 pagi saya exam paper 1st and last semester 3 sesi 2010/2011...Doa kan saya dapat buat yang terbaik..

" air dicincang takkan putus.. "


p/s:sorry papa n mama oked sebab letak gamba oked disini..:)



No comments:

Post a Comment