[9] Selepas Chatting Dengan Senior..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Selamat Hari Jumaat.."Sesungguhnya hari Jumaat adalah penghulu segala hari dan semulia-mulia hari di sisi Allah."..

Semalam selepas baca nota, saya chatting dengan seorang senior..Dah lama tak berborak dengan dia macam dulu-dulu..Memang dulu, banyak masa kami bersama-sama bergerak dan membuat kerja..Rindu??Yes..tapi tak lebih dan melebih dari seorang abang dan adik okeyh..Banyak benda yang saya belajar dari dia..Dansaya harap dia anggap je apa yang pernah berlaku dulu, dah takde apa yang perlu dirisaukan..saya tak simpan dalam hati..Saya cuma harapkan yang terbaik selepas ni..Jangan risau atas apa yang berlaku..Apa yang berlaku, just let it go..Jangan pernah rasa menyesal atas segala perbuatan kita..Dari kesilapan kita belajar...


Semasa kenal dia dulu..dia ni memang suka korek rahsia saya..Pasal family dan boyfriend pun jugak dia nak tahu..haha...Bila kata takde org mesti tak percaya..Wateverla.. Semalam dia adalah nasihatkan saya, dyana sentiasa nampak happy macam dulu..Tapi dyana jangan tanggung semua benda sendiri..dan lalalalalala...haha...Banyak yang kami borakkan tapi tak semua boleh share disini...Thanks a lot brother!!Saya takde abang dan kakak so saya bersyukur sebab Allah kurniakan abang2 yang take care tentang saya...


Saya doakan anda cepat-cepat kawen sebab dah ramaikan kawan anda dah kawenkan..Semoga sukses dan sentiasa diredhainya..Dah berjaya nanti, jangan lupa saya disini..Happy always..


" Kelmarin memberikan pengalaman dalam setiap inci langkah kita, semalam adalah teladan serta pengajarannya..dan untuk menghadapi hari esok, jadikanlah kelmarin dan semalam itu sebagai pedoman dalam menerokai sebuah kehidupan .. "







No comments:

Post a Comment