[25] Bukan Sebab Bosan Tapi Saje Nak Buat Anjakan Paradigma..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Kalau sebut je pasal "anjakan paradigma" teringat pulak speech Tuan Pengarah KMPh time kat matrik dulu.. Beliau selalu menekankan kepada students supaya sentiasa membuat anjakan paradigma.. So skrg saya bt anjakan paradigma skit.. Tapi skit ke? Tepuk dada tanya diri sendiri la.. Hehe..

Anda mesti perasan kelainan pada blog saya dari warna merah oren gitu sekarang tukar ke warna biru..Gabungan baby blue, hot blue dan white.. Kalau nak tahu, ni warna pilihan aaron aziz..Haha..Tapi xsure la sbb masa tonton hiasan Deco siang tadi, aaron aziz pilih warna blue..

Sebenarnya saya saje nak buat kelainan, takdela sempena papepun atau kena mengena dengan sapa pun termasuklah warna pilihan aaron aziz yang saya katakan kat atas..Dan bukan jugak sebab bosan dengan template sebelum ni.. Lama kot saya stay guna template sebelum ni..Saya ubah ni sebab saya ingin belajar sesuatu yang baru..Tengok orang decorate blog kan main cantik, so sajela nak praktik skill-skill blogger dengan berpandukan tutorial-tutorial sahabat-sahabat blogger..

Disini saya share sumber yang saya belajar macammana nak edit blog..
Pertamanya : Blog Cik Ifa
Keduanya : Blog Cik Dil
Ketiganya : Blog Cik Putih
Yang selebihnya guna ilmu yang ada...

Terima Kasih sangat kat mereka yang share tutorial kat blog masing-masing..Ia sangat membantu..

Untuk pengetahuan semua, dalam masa 5 jam saya ambil untuk siapkan header guna adobe photoshop cs3, arrange balik widgets, then decorate yang mana perlu..

ni header yang simple

Ni ha sampai sakit dah pinggang sebab lama sangat duk atas kerusi mengadap laptop..Tapi tak kisah pun, because i enjoy and satisfied with my work..I done it!! Hehe..Then ini la hasilnya yang anda lihat sekarang di blog "dyANa nAdiRah".. Jangan lupa drop ur comment about my blog..thanks..

 " Jangan pernah takut untuk berubah.. Dan semoga perubahan itu semuanya 
ke arah yang diredhaiNya.. "




4 comments:

  1. shomel laa dear..nmpak kemas jer..
    thanks syg..^^

    ReplyDelete
  2. U r Welcome and thanks again Cik Dil..

    ReplyDelete
  3. eh eh , ternampak nama saya di situ.hehe..cantik blog kamu.lebih kemas :)

    ReplyDelete