[26] Boleh Dapat Pictures And Background Yang Menarik Untuk Blog..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..



Anda mesti tertanya kenapa saya letak gambar kat atas kan.. Ok, sebenarnya saya nak kongsi gambar background highlight yang saya tukar pagi tadi.. Kalau perasan saya ada letak tanda direction dalam gambar kat atas...

Semasa tengah belek-belek laman sesawang ni *cewahh..bahasa melayu tu* kalau bahasa inggerisnya website, saya jumpa satu laman yang mana anda yang suka edit blog boleh guna pictures kat citu..Tak payah susah-susah nak google gambar dah..hehe.. Saya kata camtu sebab saya la yang selalu google bila nak cari picture..

MyCuteGrafics.Com merupakan satu laman web yang ada bermacam gambar dan warna dia lembut je.. Saya suka dengan gambar-gambar disini tapi tak bolehlah nak guna semua, kena jugak tengok yang mana sesuai..

ni la wajah laman MyCuteGrafics.Com

Kalau anda ada pape nak tanya pasal edit blog, bolehla tanya..Nanti saya akan cuba untuk bantu yang mana saya tahu..Dan jangan lupa tinggal komen ye..

"Mathematics may not teach us how to add love or how to minus hate . But it gives us every reason to hope that " every problem has a solution."



No comments:

Post a Comment