[24] Wajah Blogger Yang Baru Ke?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Selamat melayari mimpi indah.. Mesti semua orang tgh tidur.. Kat rumah saya pun dah sunyi.. Tapi saya je tengah rancak menguyah sambil menaip.. Saya takde pape sangat nak kongsi cuma nak lah tahu memang blogger dah bertukar wajah ke? Sebab lain macam je tengok perubahan blogger..


Ini saya kongsi wajah blogger yang baru..Harap-harap betulla..Saya tak mimpi kan?..
Selamat tidur semua..Saya pun nak tidur dah..Esok pagi-pagi nak kena masak untuk orang kat rumah ni. Tak lupa saya nak nasihatkan untuk sesiapa yang tak habis ganti puasa tu, harap2 segerala abiskan..Puasa dah nak dekat ni..Tinggal tak sampai sebulan pun..
 


p/s:maaf sbb xde kata hikmah nak share..

2 comments:

  1. uik, bukak kat mane ye kluar bnde 2? awat akak pny still da same jah? huhu.

    ReplyDelete
  2. saya bukak cm biasala..blogger.com..plik gak..tp saya gne firefox..

    ReplyDelete