[44] Hari Yang Memenatkan..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Kali ni saya terpaksa online di PTSL a.k.a Perpustakaan Tun Sri Lanang. Macam-macam perlu saya buat malam ni.. Email itu ini kepada kawan-kawan sebab kat bilik memang takde LANGSUNG internet.. Terima kasih Jaring UKM.. Huhu.. Sory kpd sesiapa yang nak jumpa saya dis week tapi saya asyik lupa.. Lepas ni macam kena ada assistant khas.. Apa boleh buat, dah tak macam student dah rasanya..

Malam ni jugak saya habiskan masa mengulangkaji, seminggu tak sempat buka papepun.. Seyes, teruk.. Kalu ibu taw ni, matila.. Nak kena arrange itu ini, memang memerlukan masa yang panjang.. Kalaulah boleh dibeli masa, dah lama dah sanggup labur duit banyak-banyak.. Ish..ish..

Harini.. My senior ada yang dah konvo..  Esok pun ada jugak.. So apa lagi.. Memang wajib turun memeriahkan dorang.. Kalau tak, tak adilla untuk mereka.. Sebab tahun lepas, saya pun turun sambut senior-senior konvo.. Tahun ni agak berbeza sebab sangat ramai.. Memang tak sempat nak jumpa semua senior.. Tahniah kepada semua yang konvo 39 ni.. Semoga kejayaan terus mewarnai hidup anda semua..

Sekarang dah penat, maybe sebab mengharungi hujan, panas dan lain-lain.. Penat kat cini bermaksud tak sihat, selsema dan batuk sudah.. Jangan lupa nantikan gambar-gambar konvo dorg.. Okla, want to continue my revision..

p/s:kalu post ni tak best, harap maaf..

No comments:

Post a Comment