[50] My new fish.

Assalamualaikum & Salam sejahtera.

Saya nak memperkenalkan fish saya yang baru. Sebelum ni, ada bela jugak tapi mati. Then, sekarang saya dah ada pengantinya.. hehe



Ni la gambar 2 ekor ikan gapi saya. Ikan ni la yang temankan saya kat bilik dan jadi bahan mainan saya ketika saya bosan. Harap-harap ikan ni bertelur dan dapat banyak anak ikan. Huhu.. Tak sabarnya nak dapat banyak anak ikan.. Opppss lupa.. Ikan ni saya tak beli taw, ada orang bagi. Orang tu adalah Mr Pres. Hehe.. Tq Mr. Pres.. Untungnya saya dapat ikan ni. Pesanan dari Mr Pres, "dyana, pastikan ikan ni tak mati.".. Hehe.. Orait bos. Hari-hari ikan ni makan best, makan biskut mahal roti mahal. Untungla ikan. Makan dah best, so jangan lupa bagi Mummy cucu. *ok, saya bahasakan diri saya mummy dgn anak ikan saya*.. Hehe.. Okla. itu saje pasal my new fish..

Bye, bye..
With Love,





No comments:

Post a Comment