[52] Memang Gitu Jadinya.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Orang penat memang boleh tidur kat mana-mana je kan.
Orang penat memang kalu tertidur susah nak terkejutkan.
Orang penat memang lena tidurkan walaupun tempat tak selesa.
Orang penat memang dah slalu tertidur je.
Orang penat memang tak pegang janji.
Orang penat memang selalu kata nak tidur 1/2 jam je tapi melarat 2, 3 jam..

Tapi orang penat tu bangun-bangun terus mengucap.. Astrafirullahalazim.. Subahanallah.


Bukan sebab apa, terkejut tengok keadaan sekeliling. Macam tak percaya dalam keadaan tu pun, lena teramat.. Semoga orang penat tu tak penat dah lepas ni.  Orang penat tu lebih aktif dan ceria selepas ni.. Hopefully..


Lepas ni, orang penat nak tertidur camni la, baru nampak cute.. Tapi nak alas dengan buku supaya semua ilmu masuk terus dalam kepala.. Hoho.. 

p/s: dapat call jemputan program Apa Kata Wanita selepas terkejut.. Live kat Tv1. Siapa nak ikut angkat jari. tQ.. hehe..


No comments:

Post a Comment