[64] Alhamdulillah..

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera.

Alhamdulillah, Allah swt masih bagi kita semua bernyawa hari ni dan inshAllah untuk hari-hari seterusnya.. Alhamdulillah sebab Allah ketemukan saya dengan beberapa orang yang boleh memotivasikan saya. Macam tak sangka, mereka datang tanpa saya mintak dan tanpa saya cari.. Alhamdulillah..


Semoga dengan adanya ukhwah yang tercipta itu, saya harap saya akan lebih dekat denganNya. Lebih strong dari sebelum ni.. Diharapkan juga, Allah mempermudahkan jalan.. 


Syukur.. Alhamdulillah..

Semakin banyakku bersyukur, semakin banyakku menerima. InshAllah..


2 comments:

  1. Alhamdulillah...
    segalanya kurniaan Allah buat awak..
    sentiasa bersyukur tatkala suka dan duka..
    Hnya Dia Maha Memberi.. =)

    ReplyDelete
  2. Yes.. we should always thankful to HIM.:)
    Semoga Allah sentiasa memberi kebaikan kepada wak jugak.

    ReplyDelete